برگزاری مانور رسانه ای استکبارستیزی در 13 آبان
کد خبر: 3932443
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

برگزاری مانور رسانه ای استکبارستیزی در 13 آبان

رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: مانور رسانه ای استکبارستیزی 12 و 13 آبان ماه به صورت همزمان در سطح رسانه های مکتوب و مجازی استان اجرا می شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز، 10 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری مانور رسانه ای استکبارستیزی همزمان با یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد و اظهار کرد: این مانور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ساعت 10 صبح روزهای دوشنبه و سه شنبه، 12 و 13 آبان ماه به صورت همزمان در سطح رسانه های مکتوب و مجازی استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مانور رسانه ای مذکور با انتشار اخبار مرتبط با جنایات آمریکا علیه ملت ایران در طول 42 سال انقلاب اسلامی همراه است، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انعکاس جنایت های آمریکا، استکبارستیزی و... از جمله محورهای این اخبار است.

رئیس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به سابقه جنایات آمریکا علیه ملت ایران از کودتای 28 مرداد سال 1332، یادآور شد: حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، اعمال تحریم های ظالمانه، پشتیبان از فتنه 88، ترور دانشمندان هسته ای و... تنها بخشی از اقدامات خصمانه و جنایتکارانه ضدایرانی آمریکاست.

پارسا، با تاکید بر لزوم مقابله رسانه ای با توطئه های استکبار علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، تصریح کرد: اخبار منتشر شده باید در قالب گزارش، تحلیل، یادداشت، عکس، پوستر، مصاحبه، خبر و عکس نوشته باشد.

انتهای پیام
captcha